sâmbătă, 23 iunie 2012

Mesaj de la Isus...



Când încercarea vine, Eu stau lângă tine 

Și Te ridic din deznădejde,
Te ocrotesc cu ale mele brațe,
Te ajut  pun să mergi mereu  pe ape,
Te țin pe palme ca pe-un fiu,


Eu Te ajut să treci prin văile adânci

Și de mormane de gunoi și prin noroi,
Te pun în cinste ca pe un vas ales,
Dar tu ce-Mi dai pentru darul Meu ceresc?

Pâinea niciodată nu o cerșești,

Și casa iți este binecuvântată
De rodul mâinilor ceresti,
Dar tu ce-mi dai copile, ce îmi dai?

Cu batjocoră, ură și rușine,

Mă răstigești în fiecare zi
Și-Mi spui că Eu sunt vinovatul
Dar pentru ce? Doar toate ți le-am dat!

Din dragoste supremă, nesilit de nimeni,

Am murit pe-o cruce ca să fii iertat,
Și să primești a cerului splendoare
Dar tu copile ce mi-ai dat, ah, ce mi-ai dat?

Osânda este tot ce meritam?

Nu vreau să-Mi dai averi sau bogății,
Și nici palate să îmi  faci, Eu  n-am nevoie,
Îmi dai doar jertfe , dar pentru ce că sunt doar un gunoi...

Eu vreau un singur lucru de la tine,

Un singur lucru, mic dar prețios,
Să-Mi dai inima ta, de astazi, pe vecie,
Iar viața ta s-o lași în mâna Mea.

Copile drag, aceasta am vrut să-Ți spun,

Ce-ai fost, ce ești și ce poți fi,
Decide, este dreptul tău,
Alege viața veșnică sau moartea cu ale ei urmări.

Te-aștept cu drag să vii la Mine,

Vino chiar azi, nu întârzia,
Căci mâine, cine știe…poate
Ușa cerului se va încuia …

Cu drag Isus...


                                                                                         Victor Crețu  24.05.2012







Un comentariu:

Postări populare

Locul Potrivit... ma bucur ca intri aici pentru a citi si a cugeta la ceea ce am scris, daca esti inspirat si tu, scrie...nu lasa ca sa unele lucruri care pot incuraja pe cineva sau pot fi ceva frumos sa fie uitate, si sa ramana acolo doar in capul tau...