duminică, 29 mai 2011

Pentru tine...

  For a beautiful girl...


Când adorm, ochii îmi sunt grei
De lacrimi și orbi de iubire,
Iubire pe care în suflet o simt,


Iar inima-mi plânge
Când te văd minunată femeie,
Gândesc ca un  nebun, dar te iubesc.


Dar în zadar, fără speranță
Căci viața nu-i basm,
E încercare, grea și durere...


Dar nu pot să mă opresc,
Căci în mine arde  aprinsul foc
Pentru tine femeie.


Când ochiul meu, zărește a ta făptură, 

Se colorează, într-un spectru frumos,
A fizicului și sufletului tău.


Inima îmi saltă, mărește atunci

Circuitul sângelui cald,
Îndrăgostit de femeie...


Atunci când iubesc,
Trăiesc ca un dogmatic corp, în univers
Purtat de timp încoace și încolo.


Pierdut sunt în singurătate,
Pierdut pentru mine, îmi pare și Eul
Iubită femeie...


Atunci când  iubesc, nu am nici o scăpare din spațiul iubirii,
Decid să iubesc și mai mult 

Ca să mă răzbun pe iubire...
Noiembrie 2007
Victor Crețu

2 comentarii:

  1. "[...] Si stau si cuget ca un rob pustiu
    Ce fericiti sunt cei cu care esti..."

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti fi si tu dar nu un rob pustiu, si fericita/fericit cu cei cu care sunt...

    RăspundețiȘtergere

Postări populare

Locul Potrivit... ma bucur ca intri aici pentru a citi si a cugeta la ceea ce am scris, daca esti inspirat si tu, scrie...nu lasa ca sa unele lucruri care pot incuraja pe cineva sau pot fi ceva frumos sa fie uitate, si sa ramana acolo doar in capul tau...