sâmbătă, 1 decembrie 2012

Jumătate lup, jumătate cerb.



Jumătate lup, jumătate cerb.

Ochii îmi plâng,  se scurg pe podea
Stau pe canapea, pe canapeaua mea,
Inima mea cântă ceva despre o lume nebună,

Tresar ca lovit, de un fulger tâmpit
Dezorientat, mă îndrept spre cuţit
Apuc încet cerbul rănit, care încă mai sulfă

Iar ostenit de muncă , trudit
Mă las pe podea, pe podeaua mea
Lângă mine lovit stă cerbul rănit, care încă mai sulfă

În mână cuţit, pe faţă stropit
De sângele cald a cerbului rănit,
Ca un lup rătacit, stau langă el ameţit

Încep să cânt apoi să plâng,
Mă umplu de sânge păcat şi osândă,
Mă scurg pe podea, încolţit de ceva

Mă duc în neant, spre o mare adâncă
Spre moarte… şi încă aud suflând, cu sânge stropind
Un cerb şi un lup parasit. 
                                                                          (Victor Creţu 10.10.2012)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Locul Potrivit... ma bucur ca intri aici pentru a citi si a cugeta la ceea ce am scris, daca esti inspirat si tu, scrie...nu lasa ca sa unele lucruri care pot incuraja pe cineva sau pot fi ceva frumos sa fie uitate, si sa ramana acolo doar in capul tau...